Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Модератор: Support

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення movendi » 22 березня 2021, 13:08

Утром в браузере появилось сообщение - "вы должны войти в эту сеть перед тем как получить доступ в интернет".
Потом я не смог зайти ни на один игровой сервер.
Затем начал глючить Facebook
А теперь это. Что происходит?
Приєднані файли
2021-03-22_130356.jpg
2021-03-22_130356.jpg (102.92 Кб) Переглянуто 292 разів
movendi
Новачок
 
Повідомлення: 2
З нами з: 17 серпня 2017, 07:42

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 22 березня 2021, 13:57

Доброго дня, movendi!
Був короткочасний технічний збій у роботі послуг, не відкривалась частина сайтів. Зараз послуги працюють у штатному режимі. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 305
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення HOPTOH » 06 квітня 2021, 22:27

Товарищи админы, вы, если не можете нормально сделать заглушку, то лучше не включайте её совсем!
Я два часа через тимвивер пользователю Основы пытался починить инет на ПК, т.к. у него не открывалась половина страниц и не запускалась игра WOT (wargaming.net game center).
Часть страниц открывалась, часть после долгой прогрузки ссылалась на разные ошибки nginx.
С начала месяца человек не мог играть в танки, страница osnova.tv и stat.osnova.tv также не открывалась.
Благо, я в итоге со своего ПК смог проверить баланс и увидел долг около 11 грн.
О повышении стоимости услуг ни кто не знал. Жаль потраченного времени из-за чужой ошибки...
ЗЫ: Айпи клиента 172.16.75.141, если есть желание проанализировать.
HOPTOH
Аватар користувача
Новачок
 
Повідомлення: 30
З нами з: 09 серпня 2010, 09:12

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення WildFire » 07 квітня 2021, 11:59

Тоже после предыдущего поста зашел в статистику и увидел долг. Если мне не приходят бумажные квитанции, какой канал информирования о изменении тарифов?
WildFire
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 98
З нами з: 01 квітня 2010, 11:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 07 квітня 2021, 16:02

HOPTOH написав:Товарищи админы, вы, если не можете нормально сделать заглушку, то лучше не включайте её совсем!
Я два часа через тимвивер пользователю Основы пытался починить инет на ПК, т.к. у него не открывалась половина страниц и не запускалась игра WOT (wargaming.net game center).
Часть страниц открывалась, часть после долгой прогрузки ссылалась на разные ошибки nginx.
С начала месяца человек не мог играть в танки, страница osnova.tv и stat.osnova.tv также не открывалась.
Благо, я в итоге со своего ПК смог проверить баланс и увидел долг около 11 грн.
О повышении стоимости услуг ни кто не знал. Жаль потраченного времени из-за чужой ошибки...
ЗЫ: Айпи клиента 172.16.75.141, если есть желание проанализировать.

Добрий день, HOPTOH.

Інформацію передали адміністратору. Повідомлення про заборгованість (якщо вона є) надсилається у браузер. Проте, через особливості сучасних браузерів і пристроїв воно може не відображатися на екрані.

Зараз повідомлення про заборгованість відключили. Перепрошуємо за спричинені незручності. Також повідомляємо, що інформування про баланс Особового рахунку за вказаною адресою здійснюється по SMS щомісячно (повідомлення містить стан балансу Особового рахунку і рекомендовану суму до сплати). Відповідне повідомлення було надіслано на мобільний телефон абонента 05.03.2021 р. Розсилка повідомлень у цьому місяці відбудеться найближчим часом.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 143
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 07 квітня 2021, 16:15

WildFire написав:Тоже после предыдущего поста зашел в статистику и увидел долг. Если мне не приходят бумажные квитанции, какой канал информирования о изменении тарифов?

Добрий день, WildFire!

Наша компанія поступово відмовляється від паперових рахунків абонентам за надані послуги. Замість цього, можливі такі способи інформування про стан Особового рахунку як SMS-інформування (текстове повідомлення на мобільний телефон) або інформування за допомогою електронної пошти (електронний варіант звичайного паперового рахунку).

Вкажіть, будь ласка, мені у приватному повідомленні Вашу адресу, за якою користуєтеся послугою, або номер Особового рахунку, на який сплачуєте абонплату. Я перевірю, який спосіб інформування саме у Вас.
Востаннє редагувалось Mr Silver в 07 квітня 2021, 17:07, всього редагувалось 1 раз.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 143
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Поперед.

Повернутись до Питання - відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей

cron